ΚΟΥΛΟΥΜΑ – ΕΚΔΡΟΜΗ ΣΤΟΝ ΟΛΥΜΠΟ

Του Χρήστου Κουμουτσέα
(Ειδ. Γραμματέα ΟΦΣΕ)

Πραγματοποιήθηκε με μεγάλη επιτυχία από τις 13 έως τις 15 Φεβρουαρίου 2010,  η εκδήλωση «Κούλουμα, εκδρομή στην ευρύτερη περιοχή Ολύμπου  Πιερίας», σε κοινή διοργάνωση με τον αδελφό Μ.Ο.Φ.Σ.
Άλλοι Παρασκευή πρωί άλλοι Παρασκευή μεσημέρι κι άλλοι Σάββατο, ξεκινήσαμε για ένα όμορφο τριήμερο στις παρυφές του Ολύμπου και συγκεκριμένα στο Λιτόχωρο όπου συναντηθήκαμε  με τον αδελφό όμιλο Μ.Ο.Φ.Σ.

Το πρωινό της Παρασκευής και του Σαββάτου ήταν ελεύθερο για τον καθένα. Εξορμήσεις έγιναν στο Δίον, στον Πλαταμώνα, στα καταφύγια των Πιερίων και στο Ελατοχώρι.

Το απόγευμα του Σαββάτου όλοι μαζί παρακολουθήσαμε σεμινάριο στο Κέντρο Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης  Ανατολικού Ολύμπου,  όπου μας άφησε άφωνους η μαγεία της κατοικίας των 12 Θεών κατά τη μυθολογία, με τις άγριες ομορφιές που κρύβει. Το καλωσόρισμα έγινε από τους δυο προέδρους, του Μ.Ο.Φ.Σ. (Μακεδονικός Όμιλος Φουσκωτών Σκαφών), του Ο.Φ.Σ.Ε. (Όμιλος Φουσκωτών Σκαφών Ελλάδος) όπως και από την Αντιδήμαρχο του παλαιού Παντελεήμονα,  ενός χωριού μοναδικής  ομορφιάς που φιλοξενεί και το Κ.Π.Ε. Ακολούθησε φαγητό σε τοπική ταβέρνα με όλα τα μέλη των ομίλων έως αργά το βράδυ, ή μάλλον νωρίς το πρωί…

Το ραντεβού  της Κυριακής ήταν στις 9.30π.μ. όπου και ξεκινήσαμε με οδηγό τον Μ.Ο.Φ.Σ. για μια διαδρομή εκτός δρόμου με τα ιδιωτικά μας 4Χ4. Η προσπάθεια έμεινε στη μέση όμως, γιατί κανείς δεν μπορούσε να τα βάλει με το χιόνι που έπεφτε πυκνό κι έτσι στα μέσα της διαδρομής αναγκαστήκαμε να επιστρέψουμε από τον ίδιο δρόμο, έχοντας όμως κρατήσει στο νου μας τις όμορφες εικόνες των χιονισμένων τοπίων, γεμάτων έλατα και άλλα κωνοφόρα.

Μετά τις καθιερωμένες φωτογραφίες σε ένα ξέφωτο πήραμε το δρόμο για, το καταφύγιο «Σταυρός» και τα Πριόνια. Μικροί μεγάλοι παίξαμε με το χιόνι, φάγαμε και κουρασμένοι αλλά ευχαριστημένοι επιστρέψαμε στο Λιτόχωρο για ξεκούραση στα καταλύματά μας.

Στις 9.30 το βράδυ,  σαουδάραβες, μωρά, χίπηδες, μπαλαρίνες, κινέζοι, χαβανέζες, παπάδες, κλόουν, δράκουλες και ότι άλλο φαντάζεται κανείς ξεκινήσαμε για τον Άγιο Ιωάννη – λίγο έξω απ’ το Λιτόχωρο – σε ένα πανέμορφο τοπίο μέσα στα έλατα, όπου βρισκόταν η αίθουσα που είχε κλείσει ο Μ.Ο.Φ.Σ. για να διασκεδάσουμε. Εκεί έγινε ένα πάρτι μασκέ με πολύ φαγητό, ζωντανή μουσική, χορό αλλά και πολύ γέλιο.
Στην εκδήλωση, μας τίμησαν με την παρουσία τους ο Δήμαρχος και ο Αντιδήμαρχος Λιτόχωρου, οι οποίοι κάλεσαν τον όμιλό μας να επισκεφτεί την περιοχή φθινόπωρο, ή άνοιξη, για ανάβαση στον Όλυμπο.

Καθαρά Δευτέρα πρωί ο Μ.Ο.Φ.Σ. – όπως και ο τοπικός Δήμος – είχαν ετοιμάσει σαρακοστιανό τραπέζι στην διασταύρωση του Λιτόχωρου. Αφού έγινε το παραδοσιακό πέταγμα του χαρταετού και δοκιμάσαμε τα σαρακοστιανά  εδέσματα, έφτασε η ώρα της επιστροφής για την Αθήνα.
Περάσαμε υπέροχα! Οι φωτογραφίες και το βίντεο τα λένε όλα άλλωστε.
Και του χρόνου να είμαστε καλά!!!