ΕΚΔΡΟΜΗ – ΤΖΙΠΑΔΑ ΣΤΗ ¨ΒΑΛΙΑ ΚΑΛΝΤΑ¨

Πολύ καλός καιρός , εκπληκτικά τοπία , και πολύ καλά παιδιά οι τέσσερις φίλοι μας – οδηγοί μας από την Λέσχη 4Χ4 Γρεβενών. Αυτά είναι τα χαρακτηριστικά της εκδρομής – τζιπάδας που πραγματοποίησαν τα μέλη του Ο.Φ.Σ.Ε το τριήμερο 28/10/2010 έως 31/10/2010 στην περιοχή του Εθνικού Δρυμού της Βάλια Κάλντα.

Την Πέμπτη 28/10/2010 έφτασαν όλα τα μέλη που είχαν δηλώσει συμμετοχή στην εκδρομή στο χωριό Περιβόλι Γρεβενών όπου είχαν κλειστεί τα δωμάτια για την διαμονή μας.

Το Περιβόλι

Η πλατεία του χωριού

Την Παρασκευή στις 10:00 πμ όλοι ήμασταν έτοιμοι για μια εκδρομή στα γύρω χωριά. Πρώτη στάση το γιοφύρι της Πορτίτσας  με το εντυπωσιακό φαράγγι που ξεκινά από εκεί. Αφού απολαύσαμε το τοπίο ανεβήκαμε στο χωριό Σπήλαιο που βρίσκεται πάνω από το γιοφύρι της Πορτίτσας και ήπιαμε ένα τσίπουρο δοκιμάζοντας  μανιτάρια που η περιοχή φημίζεται γι αυτά.

Το φαράγγι

Γιοφύρι Πορτίτσας

Το απόγευμα μας βρίσκει στο χωριό Βοβούσα. Εκεί είχαμε κλείσει για φαγητό στο «Καταφύγιο Βάλια Κάλντα» δίπλα στον ποταμό Αώο που διασχίζει το χωριό.

Το Σάββατο πάλι στις 10:00 ήμασταν όλοι έτοιμοι για την τζιπάδα μέσα στον δρυμό της «Βάλια Κάλντα» οδηγούμενοι από τους τέσσερις φίλους μας της Λέσχης 4Χ4 Γρεβενών. Η διαδρομή μέσα στον δρυμό ήταν κάτι παραπάνω από μαγευτική αφού τα χρώματα και τα τοπία ήταν εκπληκτικά.

Μέσα στο δρυμό της Βάλια Κάλντα

Μια χαρούμενη παρέα φουσκωτών…

Ο ξεναγός μας…

Τοπίο… χωρίς λόγια…

Το βράδυ μας βρίσκει στην ταβέρνα του Ίττη στην πλατεία του χωριού (Περιβόλι) και με την βοήθεια του φίλου μας του Αντώνη Παγώνη και της κιθάρας του εύκολα στήσαμε ένα μικρό γλέντι.

Αντώνη σε ευχαριστούμε …

Η Κυριακή έφτασε και η επιστροφή στην Αθήνα έγινε με την σκέψη της επόμενης εκδρομής, που δύσκολα θα μπορέσει να συναγωνιστεί την ομορφιά των τοπίων της Βάλια Κάλντα.

Ευχαριστούμε τους φίλους μας Πολυδεύκη , Χριστόφορο , Δαμιανό και Φώτη από την Λέσχη 4Χ4 Γρεβενών  για την πολύτιμη βοήθειά τους και τους περιμένουμε σε κάποια από τις θαλασσινές εξορμήσεις μας.